niedziela, 26 września 2010

Przyszła Jesień.....

Przyszła jesień a wraz z nią zimne poranki i  długie wieczory. Powróciłam więc do moich robótek... właśnie odwiedziłam moją ulubioną pasmanterię i kupiłam nową włóczkę firmy Silke a nazywa się Tango Italiano. Ma to być podobno hit tegorocznej jesieni. Włóczka jest w kolorze szaro-kremowo- kawowym oraz dla mojej córki Weroniki fioletowo- śliwkowo- różowym.











Nabrałam na druty nr 3, 18 oczek i robię z tego szalik i takie są na razie tego efekty.











 Jak skończę to wstawię efekt końcowy praca idzie powoli bo nitka jest dość cienka i łatwo spada z druta.... ale wychodzi efektownie, Już niedługo bo 21 października kolejne targi w Vicenza http://www.abilmente.org/nqcontent.cfm?a_id=1764 ... oczywiście się wybieram ciekawe czy tam  uda się kupić jakieś inne kolory tej włóczki na pewno zrobię zdjęcia i wstawię a teraz do roboty........

2 komentarze:

  1. Cieszę się,że wróciłaś do bloga mam nadzieję częsciej oglądać Twoje prace. Aga szal i wełna to na pewno będzie hit. Ja natomiast szukam wełny bardzo bardzo grubej takiej co to trzeba ją robić drutami nr 10 a jak się da to i grubszymi. Gdybys miała namiary na taką włóczkę to daj znać

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale będzie oryginalny szal!

    OdpowiedzUsuń